|
|
|
|
Autor |
Wiadomość |
TupTuss
ViceLeader
Dołączył: 29 Cze 2011
Posty: 19 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 11:19, 02 Lip 2011 |
|
Autor: Krwisty [TerrorSquad
źródło: [link widoczny dla zalogowanych]
Lista przydatnych bindow:
bind x "ut_weaptoggle primary" // bind na pierwsza bron
bind x "ut_weaptoggle secondary" // bind na druga bron
bind x "ut_weaptoggle sidearm" // bind na pistolet
bind x "ut_weaptoggle bomb" // bind na bombe[/color]
- Polecam zbindowac sobie ktoras z powyzszych opcji pod kolko myszki:
bind MWHEELUP "ut_weaptoggle primary" <--- (ruch kolkiem w gore)
bind MWHEELDOWN "ut_weaptoggle sidearm" <--- (ruch kolkiem w dol)
Dodatkowo by nie tracic miejsca na klawiaturze warto dodac resetowanie zoom'a pod bind na pierwsza bron:
bind MWHEELUP "ut_weaptoggle primary; ut_zoomreset"
bind x "weapon 1" // bind na wymieniona w liscie ponizej bron:
Ka-Bar Knife - 1
Beretta 92FS - 2
.50 Desert Eagle - 3
SPAS 12 - 4
MP5K - 5
UMP45 - 6
HK69 - 7
LR300ML - 8
G36 - 9
PSG-1 - 10
HE Grenade - 11
Smoke Grenade - 13
SR8 - 14
AK-103 - 15
Negev LMG - 17
Colt M4 - 19
bind x "ut_itemdrop Flag" // Bind na wyrzucenie przedmiotu wymienionego w liscie ponizej:
Flag
Kevlar
Helmet
Laser
Silencer
NVG
Medkit
-Przy okazji mozna zbindowac razem np. wyrzucanie flagi w CTF i wybieranie bomby w BM (nie gramy przeciez w dwa tryby jednoczesnie, a zaoszczedzimy miejsce na klawiaturze):
bind x "ut_itemdrop flag; ut_weaptoggle bomb"
- Kilka wygodnych bindow ktore mysle, ze warto miec i zapomniec o wciskaniu klawisza ESC ; ]
bind x "ui_selectteam" // Menu wyboru druzyny
bind x "ui_selectgear" // Menu wyboru wyposazenia
bind UPARROW "team free" // Automatyczny wybor druzyny (strzalka w gore)
bind DOWNARROW "team s" // Przejscie do trybu spectator (strzalka w dol)
bind LEFTARROW "team red" // Przejscie do druzyny czerwonych (strzalka w lewo)
bind RIGHTARROW "team blue" Przejscie do druzyny niebieskich (strzalka w prawo)
Ustawienia myszki:
sensitivity "2.2" // Ustawia ogolna czulosc myszy, radze ustawic tak by pewniejszym ruchem nadgarstka/reki obracac sie w miare plynnie i szybko o 180 stopni
m_yaw "0.022" // Ustawia czulosc ruchow lewa/prawa
m_pitch "0.022" // Ustawia czulosc ruchow gora/dol (warto pokusic sie o zmniejszenie tej wartosci do np "0.018" lub mniej w celu precyzniejszego naprowadzania celownika na glowe przeciwnika)
- Zakres wartosci w dwoch powyzszych komendach powinien byc zapisany do 3 cyfr po przecinku w innym przypadku zmiany zostana zatwierdzone na pare sekund po czym przywroca sie domyslne wartosci. Sprawdzajcie po paru sekundach (wywolaniem komendy m_pitch/m_yaw i enter) czy wartosci sa takie jak ustawiliscie wczesniej. Polecam pomanipulowac obydwiema komendami po owczesnym dopasowaniu sensitivity.
cl_mouseAccel "0.1" // Przyspieszenie ruchu myszki. Wiadomo, ze im mniejsza czulosc myszki (sensitivity) tym latwiej z dalekich odleglosci trafic przeciwnika, schody zaczynaja sie kiedy przeciwnik nas zaskoczy i poprostu nie zdarzymy wykrecic myszka wystarczajaco szybko by trafnie wycelowac. Z pomoca przychodzi ta komenda, na poczatek radze stosowac minimalne wartosci przyspieszenia.
m_filter "1" // Wlaczenie sprawia, ze nasza mysz porusza sie plynniej, ale z pewnym bardzo malym opoznieniem. Przydatne dla posiadaczy tanszych myszek gdzie w czasie gry poruszajac sie czujemy lekkie przeskakiwanie celownika. Zalecam ustawienie wartosci "0" w przypadku gdy dysponujemy myszka lepszej klasy.
- Od siebie dodam, ze graczom w wiekszosci wystarczy ustawienie odpowiednio tylko sensitivity. Kazdy ma swoje rozne preferencje dotyczace ustawien, jedni graja na niskich czulosciach, drudzy na wysokich itp. Pamietajcie, ze to nie ustawienia czynia gracza dobrym.
Ustawienia sieciowe:
cl_packetdup "1" // Duplikacja pakietow, gdy mamy problem z utratami pakietow (czerwone linie na lagometrze) mozna zwiekszyc wartosc do 2 lub 3 (radze sie trzymac wartosci "1" lub "2", dla swietego spokoju polecam ustawienie na "2"
cl_maxpackets "42" // Maksymalna ilosc wysylanych pakietow do serwera w ciagu sekundy, radze ustawic maksymalna wartosc na jaka pozwala nam urban terror czyli "42", Tym sposobem zmniejszymy prawdopodobienstwo nietrafialnosci w innych i zarazem w siebie : )[/green]
cg_smoothClients "1" // Zmniejsza efekt warpowania innych graczy na serwerze (Zawodnicy z kiepskim laczem beda sie rzadziej teleportowali przed nami. Problem w tym, ze przy wartosci "1" niestety wystepuja pewne przeklamania i jesli zadownik naprawde przywarpil to i tak mozemy miec problem z trafieniem w niego, poprostu kule moga go nie dosiegnac)[/color=green]
rate "25000" // [color=green]Nie zyjemy juz w czasach polaczen SDI wiec radze ustawic maksymalna wartosc "25000"
cg_drawfps "2" // Pokazuje aktualna ilosc FPS, a nie jak w przypadku wartosci "1" srednia
Inne komendy:
com_maxfps "61" // Okresla maksymalna ilosc fps, radze ustawic jak najmniejsza wartosc z przedzialu od "60" do "125" tak by zachowac plynnosc gry
cg_novoicechats "1" // Wylacza zbedne krzyki ut_radio przy ktorych trudno sie skupic na wazniejszych odglosach w grze
cg_hitsound "1" // Powiadamia dzwiekowo o trafieniu w przeciwnika
cg_crosshairsize "18" // Wielkosc celownika jesli chodzi o "kropke" radze dobrac tak by byla jak najmniejsza przy zachowaniu jej jak najbardziej wyraznego wygladu
r_gamma "2" // Ustawia jasnoc ekranu, im wieksza wartosc tym "brzydziej" wyglada gra, ale za to zwieksza sie widocznosc przeciwnikow[/green]
cg_autoscreenshot "1" // [color=green]Automatyczne uwiecznianie koncowego wyniku na mapie w postaci zdjec zachowujacych sie w folderze "q3ut4/screenshots" ( wartosc "2" powoduje zapisywanie zdjec tylko w trybie gry matchmode)[/green]
cl_drawclock "1" // [color=green]Pokazuje aktualny czas w gornej czesci ekranu
cg_showbullethits "2" // Pokazuje ilosc i wielkosc obrazen zadanych naszemu przeciwnikowi
cg_gunsize "1" // Zmniejsza rozmiar broni
cg_fov "95" // Ustawia pole widzenia, radze trzymac sie wartosci od "90" do "100" (zmiany widoczne co "5" jednostek, max wartosc "110"
com_hunkmegs "400" // Okresla maksymalna ilosc pamieci ram podawana w MB (megabajtach) ktora gra moze wykorzystac do ladowania map itp. (za mala wartosc moze powodowac dluzsze wczytywanie map i doczytywanie ich w czasie gry)
com_zoneMegs "64" // jw. radze ustawic cos okolo 64
com_soundMegs "64" // jw. tylko dotyczy ladowania dzwiekow
3 powyzsze opcje i ich wartosci sprawdzaja sie dobrze w komputerach z 1 GB ram lub wiecej
/condump jakas_nazwa // Zrzuca zawartosc konsoli do pliku tekstowego "jakas_nazwa" (maksymalnie 420 lini tekstu) zapisujac plik w folderze q3ut4/. Przydatne kiedy chcemy zapisac jakas wazna rozmowe ; )
cl_alttab "1" // Wlacza skrot ALT+TAB do przelaczania sie miedzy gra, a pulpitem
win_fastmodechange "1" // Wlacza tryb szybkiego przelaczania miedzy pulpitem, a gra (bez koniecznosci ladowania mapy ponownie)
Kilka komend na zwiekszenie ilosci klatek i zmniejszenie spadkow fps:
r_detailtextures "0"
r_roundImagesDown "2"
r_simpleMipMaps "1"
r_picmip "2"
cg_sfxvisibleItems "0"
cg_maxfragments "0"
cg_sfxshowdamage "0"
com_blood "0"
cg_sfxparticles "0"
r_texturebits "16"
r_colorbits "16"
r_lodbias "2" // w razie problemow z blednym wczytywaniem tekstur zmniejszyc wartosc do "1" |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
|
|
|
|
|
|
|